„Obléká mě Genster", říká Daniel Gamrot ve svém mega článku o mikroslužbách

Daniel Gamrot, trenér osobní produktivity, zveřejnil článek, ve kterém čtenářům poodkrývá tajemství svých skvělých pracovních výsledků. Přečtěte si níže, v čem mu pomohl také Genster 😉

Jsem trenér osobní produktivity. Ale taky trochu lenoch. Jen díky záměru, sebedisciplíně a skvěle nastavenému systému jsou za mnou vidět výsledky. V poslední době mám však ještě jednoho nenápadného „pomocníka“, kterým jsou mikroslužby. A ty mi šetří přinejmenším dva týdny času ročně.

Obléká mě Genster

Časová úspora ročně → cca 1 den

Můj lovecký instinkt při nakupování je nezaměnitelný. Potřebuješ džíny? Vyber džíny, zaplať a běž. Tečka. Náročné procházení obchodů za účelem obohacení šatníku realizuji jen pod nátlakem. Pokud jste na tom podobně jako já, čtěte dál.

Genster je totiž odpověď na otázku „Jak vypadat dobře a vyhnout se obchodním domům?“. Je to služba, která šetří čas, energii a vaši pověst. Tedy pokud je pro ni zásadní šatník obsahující mimo obnošených triček také pohlednější kousky.

Když jsem na jejich reklamu narazil poprvé, tuším, že to bylo na Instagramu, jen jsem o ni okem zavadil, ale nijak hlouběji nezkoumal. Postupem času na mě sem tam vypadla fotka Genster Boxu, balíčku oblečení a bot, které k sobě tak nějak seděly. Upřímně, já to oblékání fakt moc neřeším. Košile, kalhoty, na výběr ze dvou párů bot, hnědé doplňky, batoh na záda a vyrážím. A to je možná i důvod, proč jsem nad otestováním mikroslužby Genster začal přemýšlet. Zaujalo mě totiž něco, co mě vůbec nezajímá.

První registrace, vyplnění informací, jako jsou velikosti, co rád nosím, co naopak nenosím, kolik za to dávám korun i jaké barvy na sebe fakt nikdy nevezmu. Domluva telefonního hovoru se stylistou, za pár dní půlhodinový rozhovor plný otázek na styl mého oblékání (chudák stylista, absolutně nechápu, jak si z toho mohl něco vzít). Nakonec příslib doručení do 14 dnů.

Netrvalo to ani tak dlouho a v e-mailu mi přistálo upozornění na nový Genster Box. Prý dorazí do dvou dnů a pak mám cca pracovní týden na vrácení přes Zásilkovnu. Tohle všechno v cajku. Taky je tady nabídka, že mohu ještě před doručením kouknout na svůj profil, kde najdu nafocené oblečení včetně ceny a dalších parametrů. Nechávám si to jako překvapení po rozbalení. Sice nemám rád překvapení, ale tohle má své kouzlo.

Ale stejně jsem nečekal dlouho. Druhý den ráno se ozval Messenger, což je doručovací služba, kterou v Praze Genster využívá pro maximální a spolehlivé doručení vašeho balíčku, s tím, že mi dopoledne zásilku přivezou. Doma byla jen manželka, takže jsem si osobní převzetí vychutnat nemohl, ale pokud mě znáte, víte, že si na podobné věci moc nepotrpím. Ne, nejsem jeden z těch, kteří si užívají několikaminutové otevírání krabičky s iPhone.

Balení bylo vskutku oku lahodící, oblečení i doplněk v podobě pásku i po té dlouhé cestě úhledně naskládané. Osobní a rukou psaný dopis z rukou stylisty, přehledný ceník, instrukce pro odeslání zpět v případě, že mi něco nebude vyhovovat… Víc (a vlastně ani toto) jsem nečekal.

Po návratu domů jsem se dal do zkoušení a… stalo se to, čeho jsem se obával. Velikosti někdy trošku a někdy hodně mimo. Uváděl jsem při registraci pár údajů o sobě, ale velikost L není vždy velikost L a s délkou kalhot 32 to je podobné. Však to znáte.

Udělali jsme si doma módní přehlídku s velmi podprůměrným modelem, vše naskládali zpět do krabice a druhý den odevzdali na Uloženku. Přesně podle instrukcí a zcela zdarma (jen ta cesta 5 minut k nejbližšímu odběrnému místu Zásilkovny a 5 minut zpět by se dala počítat jako náklad).

Vyplnil jsem online formulář pro zpětnou vazbu. Dva kousky byly mimo. Jedna proužkovaná košile a jedno hodně cool triko. Nemám moc v oblibě proužky ani cool trička. Ale je fakt, že jsem to nikde neuvedl a můj stylista Matěj čtení myšlenek teprve trénuje. Ostatní kousky byly, co se vkusu týče, naprosto v pohodě. Bojoval jsem jen s velikostmi, které jsme napoprvé neodhadli dobře. Po týdnu se mi ozval Matěj, upřesnili jsme si detaily, navrhli další postup a já znova čekal, tentokrát na „opravný“ balíček.

A protože jsem Genster zařadil do mého výčtu, dopadlo to samozřejmě na výbornou. Po necelých dvou týdnech opět volal kurýr a já měl svůj balíček, tentokrát přesně mých představ, doma. Velikosti super, snad jen jedna položka, poněkud odvážnější pásek, opět putuje zpět. Třikrát sláva Genster Boxu, sbohem nákupní centra.

Článek je převzán z https://navolnenoze.cz/blog/mikrosluzby/

Děkujeme moc Danielovi za recenzi!

Tags:
No items found.

Chcete také ušetřit čas?

Zavolejte si s Genster stylistkou Gábinou.

Začněte Stylovým Kvízem
Nedávné tipy
Styl

Devět bund a kabátů, které byste měli na podzim nosit

Podzim je definitivně tady a to nejdůležitější, co budete v nadcházejících týdnech potřebovat, je správná bunda. Jaká to je? 

Styl

Co musíte vědět o dress codech, abyste se už nikdy neoblékli špatně

Ve světě společenských akcí nejspíš není větší faux pas, než přijít nepatřičně oblečený. S tímhle návodem se vám to nikdy nestane.

Styl

Návod, jak v létě vypadat reprezentativně a cítit se skvěle

Pokud se chcete v rozpáleném městě cítit a vypadat dobře, s kraťasy a tričkem si nevystačíte, stejně jako s tím, že si u své oblíbené košile vyhrnete rukávy. Jak tedy na to?

Provozovatelem webových stránek genster.cz je společnost Top Button s.r.o., se sídlem Náměstí Přátelství 1518/2, Hostivař, 102 00 Praha 10,
IČO 06850995, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 289940.