Odpovědi na všechny vaše otázky

FAQ

Obecné informace
Co je Genster?

Genster je online nákupní služba pro muže, kde za vás nákup oblečení vyřeší osobní stylistka. Vyplníte jednoduchý dotazník nebo si se stylistkou zavoláte a pobavíte se o vašem stylu oblékání. Následně už jen počkáte, až vám Genster Box naplněný pečlivě vybranými kousky na míru vašemu stylu dorazí ke dveřím. Oblečení si vyzkoušíte v pohodlí domova a zpátky pošlete ty kousky, které nechcete. Platíte až následně a jen za ty, které si ponecháte. Doručení a vrácení je samozřejmě zdarma.

Jak funguje fešácký voucher Genster?

1. Nejdříve si vyberte, jakou částku chcete na voucher uvést. Vouchery prodáváme již od 1500 Kč.

2. Vouchery vždy zasíláme emailem a také vytištěné poštou. Vše zdarma. S voucherem také dostanete ozdobnou dárkovou obálku.

3. Je na vás, jestli necháte voucher zaslat přímo obdarovanému, nebo si ho necháte zaslat na vaši adresu nebo email. Voucher tak můžete schovat třeba pod stromeček.

4. Obdarovaný uplatní voucher při objednávce pomocí uvedeného kódu. Pozor, kód platí 6 měsíců od data zakoupení.

5. Celá komunikace se zákazníkem je na vyladěné úrovni, zákazník se s námi spojí přímo přes web Genster.cz.

V čem se Genster liší od nakupování v kamenné prodejně nebo na internetu?

Pro mnoho mužů je nakupování v prodejně nepohodlné a stresující. Genster ušetří čas, který byste jinak strávil chozením po obchodech a zašle vám oblečení až k vašim dveřím.
Genster se také odlišuje od nakupování na internetu, protože naše stylistky dělají maximum pro to, aby vybíraly jen kvalitní kousky za rozumnou cenu, které ladí s vaším stylem a osobností a zbaví vás nutnosti hledat oblečení na internetu.
S Gensterem máte navíc možnost vyzkoušet si oblečení doma a zjistit tak, jestli pasuje k dalším kouskům ve vaší skříni.

Módní dotazník a telefonáty se stylistkou
Jak dlouho trvá vyplnění dotazníku resp. telefonát se stylistkou?

Standardně 10 až 15 minut, záleží na tom, jak vás to bude bavit. :)

Na jaké otázky budu v dotazníku (nebo stylistce) odpovídat?

Jak se máte, co děláte a jak se u toho cítíte. :) A také, jestli máte třeba nějaký dresscode, jaké je vaše oblíbená barva, co by v Genster Boxu určitě nemělo chybět a jaký máte rozpočet. Zkrátka na všechny relevantní informace, aby váš Genster Box byl co nejlepší a vy se už nikdy nemusel starat o nákupy oblečení.

Můžu změnit datum svého telefonátu?

Ano, ale zkuste to prosím co nejdříve, abychom si případně mohli zavolat s jiným klientem. Jen napište na stylistka@genster.cz.

Jsem trošku stydlivý, můžu místo telefonátu mluvit se stylistkou přes chat?

Uvažujeme nad touto možností, nejspíš ji budeme brzy testovat, ale teď vás poprosíme ještě malinko vystoupit z vaší komfortní zóny a krátce si se stylistkou zavolat. Je to fakt hrozně moc milá holka! A ten Genster Box pak stojí za to!

Genster Box
Kolik kousků oblečení dostanu v Genster Boxu?

Standardně posíláme 6-9 kousků oblečení v jednom boxu. Ale můžete si zvolit i menší počet kousků, je to na vás. Platíte jen za kousky, které si ponecháte.

Myslel jsem, že dostanu více kousků v jednom boxu.

Tak to pardon, ale určitě to nebyl váš poslední Genster Box, co říkáte? :)

Jedna věc v boxu je taky boží, ale bohužel mi nesedí velikost. Pošlete mi moje číslo?

Pokusíme se vám sehnat jiné číslo stejné položky v dalším Genster Boxu, ale neposíláme pouze jednu či dvě položky. Jsme nákupní a stylingová služba, snažíme se nakupovat dle vašich přání, ale někdy se stane, že dané položky už nejsou na skladě ve vámi požadovaných velikostech. Každopádně se pokusíme!

Co se stane, když se mi Genster Box nelíbil a chci poslat všechno zpět?

Nestane se nic. Jen zjistíme, že buď jsme se tentokrát nestrefili a budete to chtít zkusit ještě jednou. Anebo prostě zjistíte, že nejsme služba pro vás. I to je bohužel možné, i když nás to bude mrzet. Každopádně nám v tom případě prosím vyplňte zpětnou vazbu u všech kousků. Výrazně tak zvýšíte pravděpodobnost, že další Genster Box bude mnohem lepší.

Můžu si objednat konkrétní kousek?

Stylistka se vás určitě zeptá, co chcete v Genster Boxu najít. A udělá pak vše pro to, abyste v boxu daný kousek našel.

Jaký typ oblečení najdu v Genster Boxu?

Naším cílem není najít to nejvíc módní a trendy oblečení na trhu, ale takové oblečení, které bude pasovat k vašemu stylu.

Kolik Genster Box stojí?

Každý box je dělaný na míru konkrétnímu klientovi. Proto je i cena každého boxu jiná. Důležité je, že platíte jen za to, co si necháte. Pokud však máme být konkrétnější, umíme trička od 400 Kč, Polo od 700 Kč, svetry od 1 200 Kč. Takže nic, co byste si nemohl dovolit. Do Genster Boxu navíc vždy dáváme jen kvalitní věci, které se vám rychle neoperou a neožehlí. Pokud jste však zvyklý nakupovat trička za 100 Kč, tak pro Vás nejspíš Genster nebude nejlepší volba. 😇

Jaké značky oblečení prodáváte?

Snažíme se maximálně přizpůsobit požadavkům všech našich klientů, takže v tuto chvíli využíváme velké množství značek, aby si každý přišel na své. Mezi ty nejoblíbenější patří Jack & Jones, Selected Homme, Pier One, Medicine, Mango Man, Only & Sons, Tom Tailor, s.Oliver, Benetton, Esprit, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans a mnohé další.

Je Genster i pro ženy?

V tuto chvíli bohužel není. Pokud chcete můžete svému partnerovi koupit alespoň dárkový poukaz. :)

Kdy a jak dostanu Genster Box?
Jak dlouho trvá doručení Genster Boxu?

Genster Box najdete před svými dveřmi nebo na recepci v práci do 10ti pracovních dní.

Jak se dozvím, že je Genster Box ready?

V den, kdy budeme Genster Box finalizovat, vám zašleme email, že váš Genster Box další den poputuje k vám. Zašleme vám ho na adresu, kterou jste uvedl. Jen nezapomeňte, že kurýr pracuje od 9 do 17 hodin, takže pokud býváte přes den v práci, radši si nechte Genster Box poslat tam. Nezastižení Vás na místě či změnu adresy v den doručení nám bude kurýrní služba fakturovat. A snad pochopíte, ale to pak budeme fakturovat my vám. Další možnost je Zásilkovna. Pokud Vám lépe vyhovuje se na kurýra nevázat, vyberte si pobočku Zásilkovny, kterou máte nejblíž (https://www.zasilkovna.cz/pobocky). Tam pak svůj Genster Box najdete. Jen si ho prosím vyzvedněte co nejdříve, přece jen v tom máme poměrně dost peněz:)

Chci další Genster Box
Můj první Genster Box byl boží! Jak si můžu objednat další?

Do 5ti dní od doručení boxu vám stylistka zavolá ještě jednou a domluví si s vámi další box. Anebo jednoduše napište na stylistka@genster.cz a věci se dají okamžitě do pohybu.

Funguje Genster jako předplacená služba? Budu boxy dostávat automaticky?

Ne, každý box děláme buď na vyžádání nebo po domluvě s vámi - řeknete nám, že chcete box v polovině září, tak ho máte mít! :)

Vrácení & doprava
Jak můžu vrátit svůj Genster Box?

Jednoduše, máte k tomu 2 způsoby. V každém boxu najdete předplacený štítek do Zásilkovny, ten stačí přilepit na zalepený box a zanést box do nejbližší Zásilkovny. Nebo napište na info@genster.cz a my vám objednáme kurýra na vyzvednutí ze stejné adresy. Jen prosím mějte na paměti, že kurýři pracují přes den - tedy od 9 do 17 hodin. Neradi to děláme, ale kdybyste kurýra přesouval na jiné místo, tak nám to zaúčtuje a my to pak musíme zaúčtovat vám. Ale to se určitě nestane:)

Kolik stojí doprava?

Doprava je na nás. Tedy, přiznáváme, pokud budete během dne měnit adresu nebo nebudete k zastižení, kurýrní služba to zaúčtuje nám a my pak vám. Ale to jen v případě, kdy prostě nebudete tam, kde a kdy jste měl být. Takže to se nestane. :)

Kam Genster Boxy posíláte?

Kamkoliv v České republice.

Místo Zásilkovny dočasně nového parťáka – Messengera

Pokud nám budete chtít něco poslat zpět, objednejte si prosím Messengera v naší klientské aplikaci a on Vám dá 120 minut dopředu vědět, kdy si pro box přijede (jezdí od 9 do 17). Služba je zdarma a na vyzkoušení kousků máte jako vždy pět dní. Hodně zdraví a klidné zkoušení přeje Genster Dobrý den, abychom Vám zajistili plný komfort s případným vrácením Genster Boxu, máme namísto Zásilkovny dočasně nového parťáka – Messengera. Pokud nám budete chtít něco poslat zpět, objednejte si prosím Messengera v naší klientské aplikaci a on Vám dá 120 minut dopředu vědět, kdy si pro box přijede (jezdí od 9 do 17). Služba je zdarma a na vyzkoušení kousků máte jako vždy pět dní.

Vracíte nám něco?

Přidejte k tomu své staré košile či prostěradla ze 100% bavlny. Uděláme z nich okamžitě tolik potřebné roušky.

Další otázky, které dostáváme
Je Genster eshop?

Ne, Genster je nákupní a stylingová služba pro muže. Prodáváme sice oblečení, vy ale nevíte, co v Genster Boxu najdete.

Nebude na mě moje žena naštvaná, když mi oblečení vybere nějaká cizí žena?

Vůbec ne! Bude ráda, že vám to bude fakt slušet! :)

Máte také nějaké stylisty - muže?

Ano, už jich pár máme. Ukázalo se, že jsou stejně šikovní jako jejich kolegyně, takže jich časem bude nejspíše přibývat. :)

Chci Genster Box, ale ne právě teď. Co můžu dělat?

Několik věcí. Nejjednodušší bude, když si stejně zarezervujete telefonát se stylistkou a při něm jí řeknete, že chcete box až za nějaký čas. Všechno si poznačí a v daný čas vám box dorazí. Nebo pokud chcete mluvit se stylistkou později, tak stačí jen napsat, kdy by to tak mělo být, na email: stylistka@genster.cz.

Jak mi může stylistka vybrat oblečení, když mě nikdy neviděla?

Jednak vás poměrně dobře pozná už v rámci vyplněného dotazníku a taky z toho důvodu po vás chceme odkaz na vaše sociální sítě či zaslat nám vaši fotografii. Hodně nám to při výběru oblečení pomůže.

Jak za Genster Box zaplatím?

Jakmile obdržíte Genster Box, vyzkoušíte si zaslané oblečení a vrátíte kousky, které vám nesedí, vystavujeme fakturu se splatností 5 dní. Fakturu od nás dostane do emailu. Platíte pouze za ponechané zboží. Doručení, vrácení a stylistická služba je zdarma.

Obecné informace
Co je Genster?
Jak funguje fešácký voucher Genster?
V čem se Genster liší od nakupování v kamenné prodejně nebo na internetu?
Módní dotazník a telefonáty se stylistkou
Jak dlouho trvá vyplnění dotazníku resp. telefonát se stylistkou?
Na jaké otázky budu v dotazníku (nebo stylistce) odpovídat?
Můžu změnit datum svého telefonátu?
Genster Box
Kolik kousků oblečení dostanu v Genster Boxu?
Myslel jsem, že dostanu více kousků v jednom boxu.
Jedna věc v boxu je taky boží, ale bohužel mi nesedí velikost. Pošlete mi moje číslo?
Co se stane, když se mi Genster Box nelíbil a chci poslat všechno zpět?
Můžu si objednat konkrétní kousek?
Jaký typ oblečení najdu v Genster Boxu?
Kolik Genster Box stojí?
Jaké značky oblečení prodáváte?
Je Genster i pro ženy?
Kdy a jak dostanu Genster Box?
Jak dlouho trvá doručení Genster Boxu?
Jak se dozvím, že je Genster Box ready?
Chci další Genster Box
Můj první Genster Box byl boží! Jak si můžu objednat další?
Funguje Genster jako předplacená služba? Budu boxy dostávat automaticky?
Vrácení & doprava
Jak můžu vrátit svůj Genster Box?
Kolik stojí doprava?
Místo Zásilkovny dočasně nového parťáka – Messengera
Vracíte nám něco?
Další otázky, které dostáváme
Je Genster eshop?
Nebude na mě moje žena naštvaná, když mi oblečení vybere nějaká cizí žena?
Máte také nějaké stylisty - muže?
Chci Genster Box, ale ne právě teď. Co můžu dělat?
Jak mi může stylistka vybrat oblečení, když mě nikdy neviděla?
Jak za Genster Box zaplatím?

Vyzkoušejte Genster na vlastní kůži.

Stejně jako již stovky mužů před vámi.

Provozovatelem webových stránek genster.cz je společnost Top Button s.r.o., se sídlem Náměstí Přátelství 1518/2, Hostivař, 102 00 Praha 10,
IČO 06850995, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 289940.